2021. október 17., vasárnap

A kisasszonynak születésnapjára

Lépek egyet tovább, s arra gondolok,
történt már sok minden, s még egy pár dolog.
Évek múlnak, s velük, minek múlni kell,
egyre több emlékre hűs párát lehell

ajkam. S nyílna szóra: egykor tudtalak,
ismerősöm voltál, csudás pillanat;
volt csatározás, volt öröm, számtalan,
és hosszú éjszaka, minek száma van.

Szavakkal játszottunk, festve álmokat,
tökéletes volt az első változat.
Itt ismertelek meg készülő jövő,
itt mondtunk ki igent, egyszer én és Ő.

Tovább lépek egyet, felnőtt már e lány,
csábos vonzerője még ma is talány,
tizennyolc tavaszunk szép mesébe ring,
tudom, hogy rám nézve megihlet megint.

/Hendekaszillabus/ vagy csak majdnem, de az akart lenni...

2021-10-17

1 megjegyzés:

Zsolt Kormann írta...


Fullextrán

Hozzászóló: Vox_humana
(Ideje: 10-17-2021 @ 09:17 pm)

Comment: Nagykorú lett a FULL is. (Mi meg nagyon gyorsan öregszünk) Örülök, hogy versre ihletett ez az évforduló. Jó vers.



Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 10-18-2021 @ 05:16 pm)

Comment: Örömmel olvastam a köszöntődet, tetszett, szépen soroltak a tizenegyesek. A ritmusban (jól érzed) botlik itt ott, de a vers tartalma, szövése szépen visz végig. aLéb



Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 10-19-2021 @ 08:49 pm)

Comment: Szia kedves Béla, na látod, a ló is megbotlik, pedig... nem törtem örök babérokra, csak úgy lett..ahogy szokott...de azért köszönöm, köszönjük, Annáé az érdem.



Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 10-19-2021 @ 09:30 pm)

Comment: Köszönöm, Márti! Szerettem volna, de nem lett jó. Csak emberi. Van, aki érik az idővel, van aki meg csak öregszik. Boldog születésnapot, Full!



Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 10-20-2021 @ 06:37 pm)

Comment: ..."csábos vonzerője még ma is talány...". Ez igaz!



Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-10-2021 @ 09:05 am)

Comment: Már olvastam ez a kedves versed, de nem tudtam szólni hozzá. Nagyon köszönöm, jólesett olvasnom, és remélem még sokáig olvashatok hasonlókat is. Szeretettel: Anna :))