2020. március 2., hétfő

Elküldtél hát

Elküldesz hát..,
nem hibáztatlak érte.
Nem kellek már neked.
Marad a csend, egyedül,
nem felelhetek.

Hosszú volt az út,
mely végül erre kanyarult.
Gyűlt a fájdalom,
a hordhatatlan teher,
aztán kipattant, bután, balul

Nem így kellett volna lenni,
most szenvedjük
mindketten tehetetlenül,
ahogy elmerül világunk,
s az évek zokognak belül

Mondtam szépen
mondtam, dühödten,
hiába kérleltelek,
sokszor szóval ütöttem,
de mindig megvédtelek.

Rám untál végül;
ostoba játékaim
addig-addig űztem,
nem vitt rá lélek, hogy leküzdjem,
nem voltam fain.

Aztán nem mondtam többé,
csak sírtam belül.
Már tudtam, hogy elveszett,
javíthatatlan e játék,
hajított kőként repül.

S nem, mint madár égen
kecsesen, szárny terjesztve,
önállóan, szépen,
hanem megkötözve,
sebesült-halálra ítélten.

Elküldtél hát..,
nem hibáztatlak érte.
Nem kellettem neked.
Marad a csend, egyedül,
nem felelhetek.

2020. 03. 02.

1 megjegyzés:

Zsolt Kormann írta...

Fullextrán hozzászólások:

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 05-09-2020 @ 09:10 pm)
Comment: Zsolo, szokatlan tőled ez a vers, kicsit elnagyoltnak is érzem. Lejön a történet érzelmi töltése, abszolút értem is, de most nem vittél magaddal. Mindemellett mindig örömmel olvaslak, most is. aLéb

Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 05-11-2020 @ 04:00 pm)
Comment: Kedves Béla! Sajnálom. Igazán. Ez a helyzet is szokatlan még számomra, amiben vagyok. De az is lehet, hogy ennyi volt ... Köszönöm, hogy megosztottad a meglátásodat. A külső vélemények nagyon fontosak, és ennek figyelembe vételét bármely itt publikáló költő(palántának) ajánlom.