2013. december 31., kedd

Nem hiszek már

Nem hiszek már...Se holnapot, 
se tegnapot magamnak.
Bús melankóliák lebegnek által
üres csarnokszívem helyén,
és mint bolondot hív csak
incselkedni számon kérő pár dal

Lerúgtam e koncot, emlékek
múló idő nyomán béklyózó terhét,
de szabad nem lettem, tudod.
Várok, s hogyha megtalálnak,
mint gyermek megyek kézen fogva,
nem kérdezve többé, hová indulok

Első sosem voltam, látod,
talán sorszámot se kaptam,
csak helyet foglaltam méltatlanul
a bordószín bársony karzaton,
sok másnak szóló műsort
végignézve, s együtt sírva balul.

Azt a holt, egyetlent szorongatom,
ki nevetve mást választott párnak,
de ne hidd, hogy a többiek nem fájnak,
első sorból árultam gyarló szívem,
szétszéledt, nincs már senki sem,
a színpadra feledés borít sátrat

2012

1 megjegyzés:

Zsolt Kormann írta...

Fullextrán hozzászólások:

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 12-31-2013 @ 02:31 am)
Comment: "Nem hiszek már. Se holnapot, se tegnapot " - sokan vagyunk ezzel így, de valami mégis mindig életeti az embert. Ott az a HÁTHA mégis..... Örömmel olvastalak: Zsuzsa

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 12-31-2013 @ 10:05 am)
Comment: " Szilánkos mennyország, folyékony torz tükör..." Versed meghatóan szép. Egy Boldogabb esztendőt kíván neked: Szeretettel - Miki

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 12-31-2013 @ 03:32 pm)
Comment: Igen, olykor messzire kell mennünk, hogy visszataláljunk. Úgy legyen! Üdv. J

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 12-31-2013 @ 04:36 pm)
Comment: Emlékező, kereső versnek érzem, még ha a lemondás dominál is benne. Szép a vers szerkezete, nagyot erősít a záró szakasz az addigi, szinte lassan mesélő folyamon. Tetszett a versed. aLéb