2007. március 15., csütörtök

Hazavárlak

Még hűvös a reggel, felhúzva a paplan
Itt vagy velem ma is féltő gondolatban
Csak járom utam, míg ott vesztegelsz
Ágyra kényszerítve álom nélkül heversz

Tavaszt fon az est lágy fénykoszorúja
Nem érdekel, hogy tested szép vagy csúnya;
Miért lett az úgy úgy, mióta fojt bánat
S hogy csontjaid, mint kések szurkálnak
Mily nagyon hazavárlak!

Apáddá lehettem, engedte az ég
Jól szeretnem téged tanulnom épp elég
Mert elhagytam kis lelked nem öntözve
S a fölösleges miért oly sok volt közbe

Míg a cserfes csitri lányból érő kamasz
Magát büntető beteget faragott a gaz
Egymásra hányódó vadóc napok sodra
Ha tagadnám is, a hang belül ezt mondja
Mégis, mily nagyon hazavárlak!

Szeretlek, s reményem, hogy sírodhoz nem kell
Nem nekem kell csokrot vinnem egyszer
Rémisztő az odaát, gondolata hideg
Legyél inkább nekem messzi, lakatlan sziget

De legyél inkább - mint rég – fénylő csillag
Boldog álmom delén úszó kedves illat
Göndör fürtjeidről fessem meg a fákat
Kéz a kézben veled sétálgatni járjak
Eszter nagyon-nagyon hazavárlak!


2007-03-15

1 megjegyzés:

Zsolt Kormann írta...

Fullextrán hozzászólások:


Hozzászóló: veva
(Ideje: 03-16-2007 @ 01:25 am)
Comment: Úgy legyen! Kérem én is...


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 03-16-2007 @ 08:07 am)
Comment: Sokat gondolok rád és a kislányodra! Nagyon szurkolok nektek, remélem hamarosan otthon lesz ismét a szemed fénye!!:)) Zsuzsi


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-16-2007 @ 08:26 am)
Comment: Nem tudok mit írni - elfogytak szavaim - Istent kérem erre, ki Mindenható, és oly sokszor kegyes, örömet adó...talán egy picit belőle Nektek is ...


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 03-16-2007 @ 10:08 pm)
Comment: Legyen kegyes, én is erre kérem a Mindenható Istent...


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 03-17-2007 @ 02:08 pm)
Comment: Nagyon tetszett az írásod! Szép napokat! Üdv.: Péter


Hozzászóló: mango
(Ideje: 03-18-2007 @ 06:49 pm)
Comment: Megrendítően szép. Hallgattassék meg kérésed minél hamarabb, zsoloo...