2004. szeptember 2., csütörtök

Lapszélre

Én egy szegény megtaposott szív vagyok.
Ígéret van bennem és talán gyalázat,
Viszonoztam a reám szabott vágyat,
S nem mondtam, óh sosem, hogy nem akarok,

Habár tudtam jól: ez csak afféle léha,
Mindenkit kiszolgáló púpos teve,
Jó, jó, ha kell, a szerelem mestere,
De lenne megbízható szerető is néha

Legalább,… s kizárólag engem taposna,
Mert, mint konszolidált férjes asszony,
Én hűségesen, csakis őt választom.
Igaz, aki a gatyákat, s az edényeket mossa,

-Otthon e titok azért kevéssé publikus -
Az is én vagyok, s ha kell, takaros feleség,
De kis tevémnek legyen az is elég,
Ha előtte kivirulok, s húzzon minden „cicus”,

Mert olyat rúgok, hogy elviszik a házat,
S megtudják, de érdekel (?) foguk szívva, hogy:
Én egy szegény megtaposott szív vagyok,
Ígéret van bennem és talán gyalázat (…)


/e kis közjáték a meglódult fantázia kétes mellékterméke csupán.
Személyekkel, helyzetekkel egyezése a puszta véletlen játéka/






1 megjegyzés:

Zsolt Kormann írta...


Fullextra

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 09-02-2004 @ 10:13 pm)
Comment: Én azért látok benne valóságalapot... legalábbis ami a háziasságodat illeti....(mosás, mosogatás) :-))))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-03-2004 @ 12:59 pm)
Comment: Én ezt végképp nem értem...


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 09-05-2004 @ 08:38 am)
Comment: Én meg, ha jól értem, te vagy a feleség... Én meg csak egy "szegény, megtaposott szív vagyok":))))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-05-2004 @ 08:45 am)
Comment: Most már érthetőbb...