2021. január 8., péntek

Bolondok álma

Bolond naiv voltam, látod mindig,
Oly bűn ez, nincs rá bocsánat,
Lányszívet érzések hevítik
De – mondják – a vallomás várhat.
Ott van a kezdet, a vég mindben:
Gyermek, felnőtt, bárki legyen

Új évre vággyal vagy törten tekintsen,
Jót kívánok néki, maradjon szertelen!

Éji virágok illatos szép álma,
Volt-nincs rétként nyílik tenyerem,
Egy pillangó, mely, ha reá szállna,
Tűnve megmaradjon az első szerelem!

2020. 01.08.

Nekem ez a dallam jutott eszembe hozzá, kicsit összemixeltem az 50 első randis feldolgozással:

 
https://drive.google.com/file/d/16YZbk4Fycgf9pAQNKw6wfPrlZueWf94p/view?usp=sharing



1 megjegyzés:

Zsolt Kormann írta...


Fullextrán
Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-08-2021 @ 07:35 pm)
Comment: Kedves Zsolt! Először is kívánok egészségben telő, boldog új évet Neked is. Köszönjük a versed. Reméljük szebb jövő következik. Szeretettel olvastalak. Anna :))

Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 01-08-2021 @ 08:50 pm)
Comment: Illetlenség volna nem megköszönnöm kedves szavaidat, Anna! Én is hasonló jókat kívánok neked! (Jelezzétek kérlek, ha a link nem érhető el)

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-10-2021 @ 07:24 pm)
Comment: Klassz akrosztichon, Zsoloo, azért külön is tetszett, mert a stílusod még ebben az erősen meghatározott formában és lehetőségek között is kiérezhető. Boldog új évet kívánok én is neked! aLéb

Hozzászóló: thyborc
(Ideje: 01-12-2021 @ 07:52 pm)
Comment: B. Ú. É. K. - Mindenkinek! Üdv. Tibor

Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-13-2021 @ 12:57 pm)
Comment: Valamikor réges-régen (mondhatnám, hogy hajdanán) én is próbálkoztam hasonlóval, de mivel nemigazán ment, mert ha a kezdőbetű passzolt, nem illett oda a szöveg... Aztán feladtam, szerintem egy életre. Úgyhogy nem kis elismeréssel olvastam versed, amely minden téren patentos lett:) BÚÉK zsoloo.